24.01.2014

Nie ufaj byle komu

 
Jak często się na kimś zawiodłeś? Jak często płakałeś przez kogoś i to nie jeden raz? Często myślimy "Trudno, mam nauczkę, następnym razem będzie inaczej". Ale nie jest. Niestety. O co mi dokładnie chodzi? Otóż, dzisiejszy temat to zaufanie. Nie można ufać byle komu. I nie chodzi mi tutaj o ufanie ludziom, którzy idą przez ulicę pytają nas "HEJ, CHCESZ POOGLĄDAĆ KOTKI W PIWNICY?" bo tego powinni uczyć Was rodzice i w młodych latach nauki - nauczyciele. Chodzi mi o problem wielu nastolatek/nastolatków, którzy za szybko komuś ufają. A potem skutkiem tego są nawet samobójstwa. Nieładnie to brzmi, ale taka prawda.

Pamiętaj, że zawsze gdy kogoś poznasz, polubisz trzymaj go na dystans. Prawie jak psa na smyczy. Nieważne czy go pokochasz czy tylko uznasz za fajną osobę. Nie "obgaduj" z nim innych osób, nie zwierzaj się od razu z całego życia. Nawet jeśli ta osoba pokaże Ci, że możesz jej powiedzieć dosłownie wszystko, wierz mi - że nie możesz. Nie wiesz, kiedy nagle zawali Ci się świat przez nietrzymanie języka za zębami.

Przyjaźnie/związki buduje się tygodnie, miesiące a nawet lata. Nie możesz kogoś od razu nazwać swoim przyjacielem, bez względu na to jak wiele macie ze sobą wspólnego. I nie myślcie "Och, tamtym razem się zawiodłem, ale trudno! Ona/on jest inny/a, więc dlaczego mam mieć wątpliwości? Opowiem jej/jemu o wielu rzeczach, o których nie wie nikt!". Po co potem płakać? Skoro można trzymać kogoś w miarę na dystans i nawet jeśli ktoś nas odrzuci to nie mieć nic na sumieniu? Pamiętaj - nie ufaj byle komu. I nieważne jak już bardzo mu zaufasz ZAWSZE trzymaj język za zębami.

Mam nadzieję, że post się Wam spodobał i posłuchacie moich rad:)) Miłego tygodnia Wam życzę! <3

1 komentarz:

  1. No masz racje nie mozna ufać byle komu , ja mam najwspanialszą przyjaciółkę pod słońcem przyjaźnię już z nią 12 lat i na prawdę jej ufam ; ) Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie miłe komentarze dziękuję. Zostawcie link do swojego bloga a na pewno go odwiedzę. ♥