29.01.2014

"In this world full of people, there's one killing me"


Moje ferie dobiegają już końca i nie jestem z tego powodu szczęśliwa...Ostatnie kilka dni muszę wykorzystać przygotowując się do szkoły i już dzisiaj po raz pierwszy od 3 tygodni zajrzałam do książek. Cieszę się, że mogłam odpocząć tak długi czas i jednocześnie nienawidzę kilku tygodniowych przerw... Trudno potem wrócić do normalnej rutyny, chodzenia codziennie do szkoły i odrabiania zadań domowych.

Wczorajszy dzień mogę zaliczyć zdecydowanie do jednego z najlepszych. Pojechałam z moją mamą i przyjaciółką na film "Paranormal Activity: Naznaczeni" do Rzeszowa. Gdy już tam przyjechałam kompletnie zapomniałam o tym, że jesteśmy tu ze względu na film :). Sam czas spędzany chodząc po sklepach, w McDonaldzie, robieniu sobie zdjęć mijał bardzo miło. Było wiele śmiechu, dużo rozmawiałyśmy i nie było ani sekundy nudy. Jeśli chodzi o film, nie należał do jakiś najstraszniejszych, lecz pierwszy raz byłam w kinie na horrorze. Ogromny ekran i świetne nagłośnienie sprawiało, że za każdym momentem gdy coś działo się nagle podwijałam nogi, zupełnie jakbym chciała się uchronić od czegoś co zaraz na mnie wyskoczy haha. Pomimo wszystko film mi się baardzo podobał, oglądam wiele horrorów i przyznam, że te na dużym ekranie są najlepsze. Po za tym 1,4h w dwie strony spędzone razem w pociągu też były bardzo ciekawe :). Nie wiem dlaczego, ale jedną z rzeczy, które najbardziej kocham w podróżach jest transport, nieważne czy to samolot, samochód czy właśnie pociąg. A Wy? Jak spędzacie ostatnie dni ferii? A może dopiero na nie czekacie? Piszcie ;) 
bluza: fesswybitnie.com, czapka: New Yorker





4 komentarze:

  1. Ja zaczynam dopiero w przyszłym tygodniu :) Ale dziś mam wycieczkę do teatru (właśnie, zaraz musze się zbierać, żebym nie zapomniała xd) a jutro już chyba nie pójdę, więc można powiedzieć że już zaczęłam ferie :)
    Kocham piosenkę z tytułu <33
    Fajne zdjecia, genialna bluzka! :D
    ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg jaka slicznotka<3 Pociesze cie, moje ferie niedlugo sie zaczna xd hahahah ja nigdy nie bylam w kinie na horrorze:(

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś tak bardzo ładna! <33 właśnie planowałam iść na paranormala do kina, ale coś mówią, że kiepski on..

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ! Świetny blog, fajnie piszesz, ciekawie :) oby tak dalej :D !!
    Zapraszamy do nas ! -------------------------------------> http://pingusie-pingusie.blogspot.com
    OBSERWACJA=OBSERWACJA MY JUZ OBSERWUJEMY I LICZYMY NA TO SAMO :D :*
    KOMENTARZ=KOMENTARZ :D !!!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie miłe komentarze dziękuję. Zostawcie link do swojego bloga a na pewno go odwiedzę. ♥