08.12.2013

Let's try again!


Może by tak... Jeszcze raz?
Po długiej, kilku miesięcznej przerwie WRACAM.
Taak... Domyślam się, że nie będzie tak łatwo i pewnie zostałam zapomniana, ale takie skutki głupoty:) Przez ten czas próbowałam blogować znów jednak nie wychodziło mi w ogóle. Miałam wrażenie jakby czegoś mi brakowało i to na prawdę bardzo. Ostatnio uznałam, że po prostu to tutaj jest moje miejsce w internecie i tu czuję się najlepiej. Na moim starym ukochanym you-are-beauthiful-mistake! Pomimo tego, że część postów straciłam cieszę się, że znów mogę tu być:) Mam nadzieję, że w końcu jakoś Was zaciekawię i spełnię swoje marzenia dotyczące blogowania.

Tak więc wracam do rozmyślania i kombinowania jak by Was tu zaciekawić... I do zobaczenia niedługo! :)


2 komentarze:

  1. wróciłaś :ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie miłe komentarze dziękuję. Zostawcie link do swojego bloga a na pewno go odwiedzę. ♥