26.12.2013

Happy Birthday Jade Thirwall!

Hej!
Jak Wam mijają Święta? Ja swoje spędziłam w bardzo miłej i rodzinnej atmosferze :) Nie czułam ich tak bardzo jak w poprzednich latach, myślę, że to przez pogodę, która raczej przypominała wiosnę niż zimę.
Tytuł posta mówi sam za siebie, że mam na dzisiaj coś innego w planie niż posty o świętach:) Otóż:Jade Thirwall, wokalistka zespołu Little Mix obchodzi dzisiaj swoje 21 urodziny! Dla Was to pewnie takie nic, aczkolwiek ja zawdzięczam jej jak i całemu zespołowi na prawdę wiele. Te wspaniałe dziewczyny swoimi piosenkami pomogły mi uwierzyć w siebie i pokazać, że marzenia się spełniają (choćby wygrywając brytyjską edycję xFactora w 2011roku). Jade to wspaniała utalentowana dziewczyna i nie mogę uwierzyć, że ta mała księżniczka uwielbiająca bajki Disney'a kończy dzisiaj 21 lat. Wszystkiego najlepszego Jadey!<3


 Ostatnio u mnie bardzo dobrze. Mam przy sobie przyjaciół, którzy mnie wspierają i są ze mną zawsze :) Co raz więcej towarzyszy mi muzyka, która również mi pomaga. Nigdzie nie ruszam się bez słuchawek i telefonu haha. W tym roku jeszcze do Was napiszę, btw. nie mogę uwierzyć, że te 12 miesięcy tak szybko minęło, mam wrażenie jakby ten rok się dopiero zaczynał.


#selfie


6 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia : * ♥ . Piękny Blog < 3 Obserwuję < 3 Zapraszam do siebie na nowo odświeżony blog : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam Cieplutko ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. to mogę przybić piątkę, chyba wszyscy odnieśli wrażenie, że te święta nie były takie do końca jakby sobie wymarzyli, zapewne z powodu pogody ;/ Nie słyszałam nigdy o tym zespole, ale zapewne kiedyś posłucham, chciałabym poznać dziewczyny ;) p.s. fajny blog *_* obserwuję, liczę na to samo i zapraszam do komentowania mojego bloga :3
    http://alexandrinemarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Masz fb? Można się jakoś z Tobą skontaktować oprócz gg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój facebook jest prywatny, skontaktować się ze mną można tylko przez gg, ewentualnie twitter ;)

      Usuń

Za wszystkie miłe komentarze dziękuję. Zostawcie link do swojego bloga a na pewno go odwiedzę. ♥